Ga naar de hoofdinhoud

Openbaar vervoer

Van "Mobiliteit"

Ga naar het project

Als het openbaar vervoer goedkoper zou zijn dan zouden meer mensen met de tram, bus, trein etc. gaan. Dat zou dan weer beter zijn voor het klimaat, want dan zijn er 1 minder auto's 2 er zou meer sociaal contact zijn 3 minder files.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Goed idee, zelfs de VN vraagt dit aan België. Ik zou gaan voor een openbaar vervoer dat een waardige vervanger is van de auto, een openbaar vervoer waar men dag en nacht, weekdag en weekend gebruik kan van maken, ook met bagage en boodschappentrolley, met reistijden niet langer dan de vervangen autorit, stipt en comfortabel, met overal haltes op maximaal 1 km wandelen en niet duurder dan de vervangen autorit. Dan gaan velen geen wagen meer nodig hebben. Ons huidig openbaar vervoer is een duur lachertje met een hoog broussegehalte, niet echt bruikbaar en beterschap is niet direct in zicht. Onze ministers kunnen als start hiervoor op cursus gaan naar Tokio, Japan.

    Geplaatst door

    onbekende auteur op 2 februari 2019

    Huidige status

    in overweging

    Tags

    Mobiliteit
    Natuur