Geen kartonnen omhulsels voor tandpastatubes
Van "Circulaire economie en afval"
Ga naar het project

Tandpasta wordt in een goed afgesloten tube geplaatst en toch wordt er zoveel onnodig afval geproduceerd omdat het ook nog eens in een onnuttige kartonnen omhulsel wordt geplaatst. Laat het karton weg en bespaar zo vele kilo's afval per jaar!
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Et pourquoi pas carrément interdire les tubes et promouvoir l'utilisation de boîtes rechargeables (une pâte à dentifrice, une pommade, etc peuvent aussi être contenues dans une boîte à couvercle).
Achetons aussi en vrac, cela réduit considérablement nos déchets et donne un signal aux marques.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Beter nog: geen tubes! Ken je de blokjes tandpasta al? Gewoon erover schrobben met je natte tandenborstel en je kan je tanden poetsen!
Geplaatst door
Huidige status
in overweging
Tags
Circulaire economie en afval
