Dierenpolitie
Van "Voeding"
Ga naar het project

Vanaf nu worden dieren gelijk behandeld als mensen. Als je ziet dat dieren slecht behandeld worden, bel je de dierenpolitie. Vb. dieren moeten een bepaald oppervlakte bezitten. De dierenpolitie is er om dieren te beschermen, dus gebruik die ook.
Reacties(8)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Super!!!!
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Dit is een forum voor het klimaat, niet voor dieren
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
😍😃
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Dit vinden wij mega
Goed
Wij zijn ook tegen de dierenmishandeling xx
Groetjes de vrolijke vier
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Liken die handel
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Een geweldig idee
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Excuses wat heeft dit met het klimaat te maken?
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
♥️
Geplaatst door
Huidige status
in overweging
Tags
Voeding
