Winkels verplichten hun deuren te sluiten als hun verwarming/airco aanstaat
Van "Gebouwen"
Ga naar het project

Ik zie altijd gelek de hema of Kruidvat als het warm is hun deuren openstaan me dikke airco zodat ze mensen naar binnen lokken maar ondertussen is er massa's energieverlies. Hetzelfde met winter en verwarming. Ik word er zot van. Zal nu weinig doen voor klimaat maar alles helpt.
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
absoluut... deur sluiten maakt toch 'n verschil ! Ik weiger om in winkel met dergelijk beleid iets te kopen.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Ik vind dit een goed idee om op een gemakkelijke manier veel te doen voor het klimaat
Geplaatst door
Huidige status
in overweging
Tags
Gebouwen
