Ga naar de hoofdinhoud

Winkels verplichten hun deuren te sluiten als hun verwarming/airco aanstaat

Van "Gebouwen"

Ga naar het project

Ik zie altijd gelek de hema of Kruidvat als het warm is hun deuren openstaan me dikke airco zodat ze mensen naar binnen lokken maar ondertussen is er massa's energieverlies. Hetzelfde met winter en verwarming. Ik word er zot van. Zal nu weinig doen voor klimaat maar alles helpt.

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
absoluut... deur sluiten maakt toch 'n verschil ! Ik weiger om in winkel met dergelijk beleid iets te kopen.
    Geplaatst door:onbekende auteur
    7 jaar geleden
    Ik vind dit een goed idee om op een gemakkelijke manier veel te doen voor het klimaat

      Geplaatst door

      onbekende auteur op 19 februari 2019

      Huidige status

      in overweging

      Tags

      Gebouwen