Uitbreiding openbaar vervoer en fietspaden
Van "Mobiliteit"
Ga naar het project
Mensen zullen meer overstappen naar de alternatieve mogelijkheden (openbaar vervoer, fiets, te voet...) die ecologisch verantwoorde zijn als er een deftige infrastructuur is. De fietspaden liggen er niet overal even goed bij en de trein is vaak te duur (€12,96 heen en terug om naar de klimaatmars op zondag te gaan). Daarom vind ik dat we daar moeten op inspelen.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
7 jaar geleden
Ik zou gaan voor een openbaar vervoer dat een waardige vervanger is van de auto, een openbaar vervoer waar men dag en nacht, weekdag en weekend gebruik kan van maken, ook met bagage en boodschappentrolley, met reistijden niet langer dan de vervangen autorit, stipt en comfortabel, met overal haltes op maximaal 1 km wandelen en niet duurder dan de vervangen autorit.
Dan gaan velen geen wagen meer nodig hebben.
Ons huidig openbaar vervoer is een duur lachertje met een hoog broussegehalte, niet echt bruikbaar en beterschap is niet direct in zicht.
Onze ministers kunnen als start hiervoor op cursus gaan naar Tokio, Japan.
Geplaatst door
Huidige status
in overweging
Tags
Mobiliteit
