Campagnes rond 3 x R: reduce, re-use, recycle
Dans le cadre de « Economie Circulaire et Déchets »
Accéder au projet
Het is duidelijk: de mentaliteit bij de consument moet veranderen! De consument moet bewust worden van het feit dat we met zijn allen over-consumeren, meer moeten hergebruiken en alles moeten inzetten op recycleren. Hiervoor zijn uiteraard campagnes nodig. De overheid moet hier massaal op inzetten.
Commentaires(1)
Il n'est pas possible de commenter car ce projet n'est pas actif actuellement.
Des commentaires ont été chargés dans l'ordre suivant : Plus récents.
Publié par:auteur inconnu
il y a 7 ans
Dan moet de overheid ook wel manieren geven die jullie 3×R mogelijk maakt.
Verder een goed plan.
Publié par
Statut actuel
prise en considération
Étiquettes
Economie circulaire et déchets
